ח"כ בוארון: "גילינו שאנחנו לא באמת שולטים במדינה"

אסתי פלד 5 Comment on ח"כ בוארון: "גילינו שאנחנו לא באמת שולטים במדינה"

ח"כ אביחי בוארון במהדורה המרכזית על הסרבנות: "אני אומר לטייס כזה על תטוס, סיימת את שירותך ברגע זה. סע לשלום. אם כל אחד יעשה מה שהוא רוצה לא יהיה צבא. גם בהתנתקות האמנתי שאסור לסרב"

צילום: דוברות הכנסת – נועם מושקוביץ'
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ אביחי בוארון (הליכוד), ממארגני הפגנת הימין שנכנס לתפקידו בכנסת היום, שוחח הערב (ראשון) עם יענקלה פרידמן במהדורה המרכזית. "אנחנו יוצאים מנקודת הנחה שיש לנו רוב בכנסת לכן אין לנו צורך במחאות. אבל הופתענו לגלות שאנחנו בעצם לא שולטים במדינה".

על הסרבנות: "אני אומר לטייס כזה על תטוס, סיימת את שירותך ברגע זה. סע לשלום. אם כל אחד יעשה מה שהוא רוצה לא יהיה צבא. גם בהתנתקות האמנתי שאסור לסרב. זו מניפולציה תקשורתית של אליטיסטים שרוצים לעשות רעש".

על יחס המשטרה למפגינים והטענות למדיניות לא שיוויונית: "אני מפונה עמונה. כולנו זוכרים שהיו שם אלות ומכות רצח. 350 בחורים הלכו אחר כבוד לטיפולים בבתי חולים עם חבלות ראש ואף אחד לא פצה פה. ועכשיו על מפגינה אחת… אני לא אוהב את זה – לראות פרש מה בשוט אדם על הראש. למה אז עשו את זה? זה מחזק את התחושה בשכבות גדולות בציבור הישראלי שאנחנו מספר 2 במדינה. אנחנו פחות נחשבים. עם 64 מנדטים לא נותנים לנו לנהל את המדינה".



5 תגובות

מיין תגובות
  1. 5

    לא מספר 1 ולא מספר 2.
    יש מישהו אחד שמנהל את המדינה. את הארץ .את העולם. וזה בורא עולם. נקודה.
    גם אם יש מסך שמבלבל ומראה לנו תמונה כביכול בגץ/שמאל/אנשים כאלה ואחרים שולטים. זה הבל הבלים. מחובתנו אנשי יראי החטא האנשים המחזיקים בתורה לומר זאת בקול גדול. מבלי להתבלבל. ואם כך הכל מושגח. ומכוון. כן מוטלת עלינו חובת השתדלות אבל בסופו של יום להבין ולהרגיש שיש מנהל אחד לעולם.

  2. 4

    מי שלא משתדל ברצינות ורק סומך על בורא עולם סותר את הנהגת גדולי ישראל בתנ"ך – ללמד בני יהודה קשת.
    בודאי שהכל ביד בורא עולם- אבל הנסתרות ל-ה' והנגלות לנו ולבנינו – לעשות כמובן מצוות וגם צדק במדינה